Vores mission
LEI Register forpligter sig til at levere enestående service og til at bistå virksomheder med at overholde det finansielle regelværk, hvilket gør os til en essentiel partner for virksomheder i hele verden.
Vi har opnået vores status som en af de hurtigste LEI-registreringsagenter ved at anvende teknologi. Vores API-integration har forenklet datavalideringen ved at fjerne det manuelle arbejde mellem parterne. Vi har også linket til lokale virksomhedsregistre, hvilket gør, at vi kan levere autoudfyldelse af data til en sømløs ansøgningsproces.
Vores seneste udvikling er LEIAdmin, en LEI-administrationsløsning skabt særskilt til finansielle institutioner.
LEIAdmin gør det muligt for finansielle institutioner at levere en et-kliks-ansøgning om LEI-registrering til deres kunder, hvilket gør det enklere at ansøge om og administrere LEI’er. Med LEIAdmin kan finansielle institutioner administrere alle kunders LEI på én platform, hvilket forenkler administrationsprocessen.
Ud over teknologiske fremskridt og innovative løsninger som LEIAdmin har vi sat nye standarder for branchen, f.eks. med flerårige registreringer, som giver vores kunder en langvarig løsning uden problemer.
I dag fungerer vi globalt og har kontorer i nøgleregioner, hvilket gør, at vi kan levere exceptionel service til virksomheder over hele verden.
- Grundlagt
- 2018
- Jurisdiktioner
- 300+
- Kunder
- 247k+